Néhány dolog rólam - Díj


Pandától kaptam egy díjat, amit megkésve bár, de nagyon szépen köszönök!
Íme a 11 dolog rólam, és a kérdésekre is válaszoltam, remélem nem baj, hogy nem küldöm tovább egyelőre. Talán majd később lesz ingerenciám kérdések összeírogatására. :)
11 random dolog rólam:
  1. Írás-függő vagyok...
  2. ... és rajongó típus.
  3. Elég gyakran beszélek magamban.
  4. "Néha" az a tévképzetem, hogy a karaktereimmel beszélgetek.
  5. Van egy olyan karakterem, akihez képest Sherlock szociálisan érzékeny. 
  6. Ha magamról kéne írni, akkor inkább a karaktereimről írok... 
  7. ... talán ez azért van, mert én sem létezem jobban, mint ők.
  8. Voltam már párszor pszichológusnál, de egyszer sem a fent említett okok miatt. 
  9. Tulajdonképpen teljesen normális vagyok. 
  10. Csak élénk a fantáziám...
  11. ... és több emberre való egó szorult belém

Kérdések, amiket kaptam: 
1) Milyen szupererőt választanál magadnak?
Mindig mást, ez általában az olvasott könyvtől/nézett filmtől függ. Jelenleg szeretnék tudni úgy "lökést adni" az embereknek, mint Andy McGee, Stephen Kingtől a Tűzgyújtóban.

2) Mi a kedvenc édességed?
Mindegy, csak csoki legyen. Nagyjából mint Gombóc Artúrnak.

3) Melyik filmben lennél főszereplőt?
Mindig abban, amelyiket éppen nézem, és tetszik.

4) Ha bárhol lakhatnál a Földön, hol élnél?
Valami gyönyörű, békés szigeten, a szeretteimmel. Giccses.

5) Ki a kedvenc íród?
Stephen Kingbe "szerettem bele halálosan" az utóbbi hónapokban.

6) Választanál-e másik nevet magadnak?
Jelenleg jó ez.

7) Milyen épület lennél?
Nem lennék épület.

8) Van kedvenc ékszered?
Fülbevaló mániás vagyok.

9) Könyvet vagy e-bookot olvasol szívesebben?
E-Bookot. De csak azért, mert könnyebb.

10) Kivel készítenél a legszívesebben interjút?
Az igazi Gerard Way-el. Nem azzal, aki a szobámban van.
Stephen King!
Nem tudok dönteni.

11) Kinek a bőrébe bújnál egy napra?
Mindig máséba.
Ja, és pasi legyen! ;)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én is nagy King fan vagyok, ha egyszer összejön az interjú szólj :DD
Gratu a díjhoz!
Puszi

Lianne H. írta...

Köszi! ^^
Én február körül kezdem el Kinget olvasni, és azóta képtelen vagyok leállni vele. :D Komolyan letehetetlenek a könyvei.

Morella Tristesse írta...

Itt írom, mert nem jut jobb eszembe: köszönjük az olvasnivalónak jelölést! :)

Lianne H. írta...

Igazán nincs mit! ^^

Megjegyzés küldése